Funday in New York (almost)

Witajcie wierni ohydkowicze! Jak zwykle pewnie jesteście za nami stęsknieni, ale nie musicie płakać już ani minuty dłużej, bo - oto my, wbijamy do was z nowym, super, letnim postem! Zastanawiacie się pewnie czemu jest taka beznadziejna pogoda? My też... Dzisiaj wróciłyśmy z weekendowego wypadu znad jeziorka i zamiast upału i żarzącego słońca na niebie były tylko chmury śmierci ;(. To jednak nie powstrzymało S. przed wejściem do wody hehehe! #gruźlica Na szczęście wakacje trwają, obowiązki nie istnieją, a humorki dopisują. ;* Mamy nadzieję, że wasz weekend był równie udany co nasz, a jeśli nie, to może poprawimy wam samopoczucie tą notką ;*.
Dziś chciałybyśmy zaprezentować wam w jaki sposób poprawnie nosić daszek sprzedawczyni z budki z lodami. Nie ważne jaki kolor daszka posiadacie, ale dobrze by było gdyby był on jednak w miarę pastelowy. Nie należy ukrywać się pod nim ze wstydu jak na poniższym zdjęciu. Każdy z was, kto taki daszek ma, powinien nosić go z dumą, a jeśli jeszcze nie macie to kupcie se w Tigerze za 10 zyla *cool*.
Rok temu o tej porze byłyśmy już opalone jak czekoladki, teraz trochę wstyd, bo mamy blade nogi, no ale co zrobić kiedy w Gdańsku jeszcze żadna firma z natryskowym opalaniem nie zaproponowała nam współpracy? ;< 
Przypatrzcie się też uważnie Tamarce, bo to przedostatni raz kiedy widzicie ją na blogasku w rudych włosach! Kto jeszcze nie wie, temu powiemy, że T. już od 2 tygodni ma różowe włosy! Koniecznie nadróbcie zaległości i obczajcie foty na naszym instagramie! Na zakończenie poprosimy o 18 i pół komentarza na dowolne tematy tu, pod tym postem! Mogą to być też pytania do nas, bo w przyszłym tygodniu robimy Q&A na snapczacie @toyture! Datę podamy na naszym fejsie, zapraszamy!
Tamarka: bluzka - Shein, spódniczka - Stradivarius, buty - Vans, okulary - Giant Vintage.
Sonja: bluzka - H&M, spódniczka - Shein, buty - H&M, okulary - Giant Vintage.

12 komentarzy:

  1. Jeeeeaaah będzie q&a!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się czekam na wiecej jak zwykle 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy Tamary 💖💖💗 też lecę po daszek👸

    OdpowiedzUsuń
  4. ohydne hihi
    http://myrobaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Daszki są przerażające! A mi się podobają wasze blade nogi, blade jest lepsze :P a wy w ogóle macie takie gładkie i jednolite bez przebarwień #zazdro

    OdpowiedzUsuń
  6. Bladość jest super ekstra, nie opalam się od lat, żaden fun i tylko same raki i zmarszczki czyhają! Jak już bardzo mam czas i ochotę i mnie najdzie nagle "a może troche mniej prześwitujących żył pokaże tym razem" to sięgam po samoopalacz, ale nie randomowy tylko sprawdzony i dajacy efekt delikany i naturalny bo nie ma nic gorszego od skwarka no ale nie o tym chciałam! W tych daszkach wyglądacie tak super! Ale to jedna z tych rzeczy, którą chętnie podziwiam na kimś a na sobie tego nie widze. Wbiłam od razu na tą strone sklepu z okularami i widze modeling bardzo laseczki #gratulacje ^^ udało mi się znaleźć te zielone bezramkowe na ebay (taniej o wiele) i przyznam, że zgapiłam od Tamarki bo w chwili gdy je ujżałam to totalnie znalazły się na mojej liscie "must have"!

    Pytanie na wasze q&a mam stricte do Tamary: jak udało Ci się uzyskać kolor PASTELOWY różowy od razu (bez schodzenia z ciemniejszego) i na całej długości włosów tak równomiernie, czy robiłaś dekoloryzację bezpośrednio przed farbowaniem na różowo? i pytanie czy robiłaś to sama czy profesjonalnie?

    Moje kolejne opakowanie różowej farby już czeka do następnego urlopu! więc mam nadzieję, że Twoja odpowiedź odmieni moje życie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Zapraszam Was na stronę Dress Cloud. Strona ta łączy dziewczyny interesujące się modą i urodą a najważniejsze ,że panuje tam miła atmosfera :) Można tam też wylicytować kosmetyki ;) Myślę ,że spodobało by się Wam tam spodobało <3
    Zapraszam ---> http://dresscloud.pl/share/2X2X6/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładam swoją cegiełkę do 18,5 komci! Jesteście prawdziwie ohydne, "(sic!)" tzn. naprawdę cudowne i oryginalne!
    Pozdrawiam:*

    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  9. mega sztos jak zawsze, fajne te daszki 💖
    ps. #sonjaitamaramajądałna

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i zdjęcia! Zakochałam się i na pewno będę wpadać częściej. Stylizacje sztoss.

    jejwysokoscjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. vimax vimax vimax vimax vimax vimax vimax

    OdpowiedzUsuń