Watch out Mr. Santa Claus, we got eyes on you!

Hej kochani!!!!! Już dziś Wigilia, najbardziej wyczekiwany przez wszystkich dzień w roku, no może prócz tych, którzy mają najwięcej roboty, czyli naszych Mam hehe ;*. Ale spokojnie, wszystkie męki dotyczące gotowania zupy, klejenia pierogów i sprzątania łazienki zostaną wam wynagrodzone w postaci prezentów i oczywiście tej notki, którą dziś dla was mamy! Jak co roku, tradycyjnie, pokazujemy wam, jak się ubrać, by zakryć ciążę spożywczą, w którą na pewno dzisiaj zajdziecie... Na tę okazję najlepiej sprawdzą się sukienki, bo spodnie mogą wam po prostu pęknąć na tyłeczku! W tym sezonie modne są odkryte ramiona, trapezowe kroje, półgolfy, welur i pastelowe kolory! Tak powiadamy wam my - wasze wyznawczynie najnowszych trendów!
W tym rodzinnym dniu życzymy wam oczywiście takiej siostry, jaką ma S. i takiej, jaką ma T.! Miłości z powyższego obrazka i dużo brokatu jak poniżej ;*. Przede wszystkim pamiętajcie, że nieważne, co komu dajecie, ważne, żeby było to różowe, a wtedy na pewno się wszystkim spodoba *uniwersalny pomysł na prezent*.
Nie przejmujcie się, że w takim kroju sukienki wyglądacie na grubsze niż w rzeczywistości, w tym wyjątkowym dniu każdy przytyje średnio 6 kilogramów, więc nikt się nie skuma, że macie nadwagę *okejka*.
Pozdrawiamy was cieplutko i życzymy Wesołych Świąt! Nie zapomnijcie napisać nam, jak podobamy się wam w odsłonie modelek plus size i oczywiście, co znaleźliście pod choinką - to jak zwykle najbardziej nas interesuje ;* <3. Papa! Do zobaczenia w Sylwestra!
T.: sukienka - Zara, skarpetki - H&M, buty - Zara.
S.: sukienka - Stradivarius, skarpetki - H&M, buty - Zara.

27 komentarzy:

  1. Hihi jakie obie piekne i odpicowane ^^ zgadzam sie ofc, nie ma co sie przejmowac tym ze wyglada sie jak beczka hehe od 2 dni juz zre przygotowojac sie do swiat ;) ale moja sukienka moze tego jednak nie wytrzymac-myslalam by ubrac ta w oczy ale boje sie co gdyby barszcz mnie zaatakowal ;P widze S. sciela sobie grzyweczke, good choice. Ostatnio tez pokochalam shiny skarpety, wiec dzieki za hint gdzie poleciec po grafitowe do kolekcji! :D wesolych swiat i ohydnych prezentow mordeczki ��������������

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądacie przecudownie! <3 Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze genialne stylówki, powiedziałabym wręcz że ohydne, hehe. Ja też Wam życzę wesołych świąt i udanych prezentów, a jeśli o tym mowa to ja dostałam bieliznę ck. Bardzo udany prezent hihi. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, mozna wiedziec z jakiej okazji Tamara bylas w pytaniu na sniadanie? :) pozdrawiaam ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z okazji bycia ekspertem w śmieszkowaniu internetowym! ;* pozdrawiam również

      Usuń
    2. Uaua, a można gdzieś zobaczyć ten występ online?

      Usuń
    3. No niestety nie, pewnie mnie wycieli, bo wstyd robiłam czy coś hehe xD

      Usuń
    4. To we chociaż Lasia napisz którego dnia to było, poszukam sobie *psychofan*

      Usuń
  5. Jesteście niesamowicie oryginalne .Macie własny styl , który jest mega w modzie , świetnie piszecie i do tego wasze stylizację robią ogromne wrażenie .Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku dziewczyny , pozdrawiam was i obserwuję mam nadzieję , że to samo zrobicie :)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widziałam pytanie na śniadanie z tamarką, dałaś czadu na tej gitarze!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie musiałam sprzątać łazienki w tym roku! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie musiałam sprzątać łazienki w tym roku! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie musiałam sprzątać łazienki w tym roku! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra skarpeta!
    Cóż, ciąża spożywcza dopadła i mnie :D przezornie ubrałam się w sweter i spódnicę, coby zakryć stan niebłogosławiony :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne jesteście :) Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tamara gdzie kupilas skarpetki?

    OdpowiedzUsuń
  13. Sonia wyglądasz nieziemsko w tej grzywce! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  14. A co robicie na sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokazenie swoje prezenty????? Szczesliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń