Don't waste your youth by growing up

Hejka!!! Dałyśmy rade napisać notkę, no niesamowite to jest! Dlatego uważnie ją przeczytajcie i skomentujcie, bo nie chcemy mieć poczucia, że tak bardzo się starałyśmy nadaremne! W dzisiejszym poście coś specjalnego tylko dla naszych obserwatorów: Gafa postanowiła dołączyć do nas na sesji i zaszczyciła nas występując na *uwaga uwaga* aż dwóch zdjęciach!!!!!!! (Wcale nie została do tego zmuszona...) Jest to dowód na to, że żyje i króluje wśród nas! <3
Jak już pewnie każdy zauważył, nasz blog jest głównie o pogodzie, a z pewnością nie o modzie! *joł*. Dlatego wstawka meteorologiczna *bardzo trudne słówko* musi być! Za oknami depresja, ale w naszych sercach lato! Jak to możliwe? To tylko taka kreacja, nie martwcie się.  Tak naprawdę dla nas zima zaczęła się we wrześniu, ale żeby było wam z nami wesoło to udajemy, że lato trwa cały rok - bo chciałybyśmy żeby tak było! :<
Gafa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Piękne fotki nam wyszły tym razem, czyż nie? Bardzo w naszym stylu! Sonja, jak już wcześniej wspominała w poście o ulubieńcach, nareszcie pokazuje wam w całej okazałości swoje surf naszywki, którymi ozdobiła spodnie i bluzę!!! Strasznie podoba jej się ten naszywkowy motyw, szczególnie na spodniach niczym od Lazy Oaf, ale wiadomo, że nie ma ona pod ręką miliona dolarów na ich ciuszki, więc musiała zrobić DIY. Tamarka natomiast pożyczyła od S. jej ukochane fioletowe krejze futerko z ćmy, które ona też bardzo kocho i mogła poczuć się w nim jak prawdziwa motyla poczwarka *yeees* <3.
To by było na tyle, hehe. Wiele do powiedzenia wam nie miałyśmy, ale nie ważna jest ilość, ale jakość co nie (hehe #NOT)!?  Mamy też info od jednej z naszych wiernych czytelniczek, że bardziej niż o nas chciałaby ona dowiedzieć się czegoś o Gafie, więc zasugerowała nam żebyśmy dodały posta tylko o niej! Kto jest za tym pomysłem, palec do budki! Budka się zamyka...
Gafa znów! <3
Naszywki ze stronki tkaniny.net, 
bluza S. - Cheap Monday, spodnie - Bershka (bez naszywek), buty "JuJu" - New Look,
futerko T. - H&M, spodnie - H&M, bluzka Supa Fresh - H&M, buty - Deichmann.

11 komentarzy:

  1. Przesyłam zachwycony komentarz! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja palec do budki dokładam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze mega :D Tym razem strój Tamary w pełni do mnie trafia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Futro z ćmy zawsze <3 obie dziś wyglądacie zawodowo ohydnie ofc. Nie napisałyście skąd kolczyki S. A bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T.: to moje kolczyki i są one z H&M sprzed 2 lat czy coś w tym stylu #stare ;*

      Usuń
  5. Ja jestem za postem o Gafie!!!! Mój pies stety niestety wprasza się na wszystkie zdjęcia, więc często nie jest o nich nawet informowany :( Wyglądacie cudownie jak zawsze, chyba się troszkę zainspirowałam spodniami z naszywkami lofki

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak mi słów :) pełen odjazd :) Trafiłam tu przypadkiem, a Wasze zdjęcia przeglądam już któryś raz z kolei :p super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wasze fryzury w tym poście. No i w ogóle love love moje ohydki ohydne kochane :* #miętaprzezrumianek

    OdpowiedzUsuń
  8. ale macie odjechane style! Zostaje z wami na dłużej! :)
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham waszego bloga! Te zdjęcia, tekst i wszystko jest takie idealne <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana w waszym stylu ubierania się! Na pewno zostanę tu na dłużej haha

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń