We don't wanna feel blue anymore

Hej dziubaski!!! Co tam u was?! My już wróciłyśmy z naszych wakacyjnych wyjazdów i siedzimy w domkach. A tak na serio, to T. siedzi w domku, ale nie myślcie, że bezczynnie, bo pisze magisterkę żeby być bardziej wykształcona (w tym związku), a S. jak zwykle pracuje *pracoholik*, bo to ona zarabia na chleb (w tym związku). Ale mamy dla was dzisiaj coś super specjalnego! Po pierwsze jest to wiadomość o tym, że oficjalnie stałyśmy się siostramiohydkami.PL co oznacza, że jesteśmy super profesjonalnymi blogerkami albo przynajmniej chciałybyśmy być hehe. Druga sprawa to to, że założyłyśmy oficjalnego instragrama Sióstr Ohydek, co jest małym krokiem dla ludzkości, ale wielkim krokiem dla nas! A poza tym, dzisiejsze focie zaliczamy do mega udanych i jesteśmy z nich bardzo zadowolone! Główną rolę gra w nich tiszercik Tamarki, dzięki któremu S. mogła ubrać swoje leginsy, które długo czekały w szafie na odsłonę na blogu! Nareszcie więc T. nabyła do swej kolekcji coś co w 100% pasuje do nich klimatem i dzięki temu powstała ta stylizacja! 
Kilka słów o leginsach S.: pochodzą one z Cypru, a dokładniej Sonja dostała je w prezencie od swojej znajomej, która jest super projektantką i tam mieszka. Nazywa się ona Marta Olga Klara i tworzy niesamowite patterny, które umieszcza potem na ciuchach i tekstyliach! Jej twory są przecudowne i dzięki jej uprzejmości, S. stała się posiadaczką jednego z nich. Możecie obejrzeć więcej projektów Marty i jej godnych podziwu osiągnięć wchodząc na tę stronę, a także jeśli mielibyście ochotę coś kupić to zapraszamy serdecznie do tego sklepu lub na Society6! Polajkujcie też jej fejsbuka albo zaobserwujcie ją na instagramie, a na pewno będzie jej miło! <3 
Mamy też do was pytanko, czy chcielibyście żebyśmy zrobiły posty o naszych wakacjach?! Wiadomo, S. była przecież tylko w lesie, ale T. ma sporo do pokazania z Albanii, więc zachęcamy gorąco! Koniecznie dajcie znać, bo ostatnio było mało komciów i było nam smutno... Może wcale was to nie interesuje i szkoda naszej roboty? Tylko nie piszcie, że chciecie nocię tylko o Albanii, bo albo razem albo wcale! #pierwszazasadabff
Elo!!! ;*

Hi lovely people, we are back after our little holiday time and we have a lot of new, beautiful pictures for you today! Main role in them plays pink color and Tamarkas t-shirt which is perfect match for Sonjas leggins! This piece of clothing is from Cyprus, and more specifically a friend of S. gave it to her. Marta Olga Klara - because we are talking about her - lives in Cyprus and she is inspired by this country, weather and colors which surround her everyday. She is making patters and she puts them on clothes and fabrics. If you are more interested you can look at her social media: instagram and facebook page or even take a look at her main site: http://www.martaolgaklara.com or maybe if you want buy something, this is her shop: http://www.etsy.com/shop/MartaOlgaKlara
Tamarka: t-shirt - Monki, necklace - H&M kids, shirt - New Yorker, trousers - H&M, shoes - H&M.
Sonja: headband - H&M kids, top - H&M, jacket - thriftshop, leggins - MOK, shoes - Vagabond.

20 komentarzy:

  1. Dziewczyny jesteście super!! Od jakiegoś czasu odwiedzam Waszego bloga, ale wcześniej wstydziłam się napisać :c myślałam, że Was złapie na openerze, ale lipa :c jestem za relacją z Albanii!!

    OdpowiedzUsuń
  2. legginsy są SUPER DUPER EXTR KOSMOS, piszcie do wakacyjajch!! Nie tylko o Albanii i smutnej rybce Tamary z ostatniej kolacji, ale o lesie tez!! Pozdro łaski ✨

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle wyglądacie szałowo :) uwielbiam wasze stroje! tamara ma jakieś inne kolory literek niż ja, bo układałam identyczny wyraz i wyszło okropnie! całuję was mocno ohydki kochane <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za postem z wakacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Legginsy są mega! Marzę, żeby moje odrosty wyszły jak Sonji

    OdpowiedzUsuń
  6. zacne te legginsy! <# i wgl to podjarka czekam aż was docenią a ja wtedy powiem "ha! znałam je na początku!" haha i dawać relacje wakacyjną:D

    OdpowiedzUsuń
  7. pewka, że chcemy post z waszych wakacyjnych wojaży!!! ⌒.⌒

    OdpowiedzUsuń
  8. czekamy na wakacyjny post! w dzisiejszej notce wyglądałyście cudnie (jak zawsze z resztą) ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem jak najbardziej na tak, jeśli chodzi o wakacyjne posty dwa: z Albanii i leśnej dziczy :D Pieknie wyglądacie :) Legginsy są boskie, a naszyjnik taki aw :3

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ma być ciekawy (jak wszystkie) to czemu nie :D zróbcie post o wakacjach hehe
    legginsy S. są faktycznie piękne, T. zazdroszcze tych butów bo sie zgapiłam jak były i niejednokrotnie żałowałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście jak zwykle cudowne, kolorowe i zarażacie sobą czytelników (a przynajmniej mnie ;)).
    Buziaki, nasze kochane profesjonalne Blogerki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie jesteście najfajniejszymi blogerkami, bo póki co od dłuższego czasu tylko Wasze nowe posty powodują u mnie wciąż taką samą radość z racji pojawiania się ♥ także super miliard, że macie wspólnego insta! Już obserwuję i czekam na post o lesie i Albanii ^ω^

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej tez jesteśmy siostrami i właśnie zaczynamy wiec zapraszam do nas. Fajnie by było jakbyście zajrzały.
    Ogólnie super blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tamara, jak będziesz następnym razem kupowała takie piękne buty to ja też chce!! M<3

    OdpowiedzUsuń
  15. PIĘKNY BLOG DZIEWCZYNY DOBRA ROBOTA

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak w ogóle to takie jasne te kolory, że nic nie widzę prawie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ! Te kolory przypominaja mi lód Zapp buziaki , M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejciu, jak kolorowo :) Zupełnie inaczej niż u mnie :D

    OdpowiedzUsuń