Monthly Favorites: APRIL

W tym miesiącu nasi ulubieńcy są raczej skromni, a to dlatego że zwyczajnie w sklepach nie było nic super co wołało do nas "kupcie mnie, musicie mnie mieć!!!!". Prócz tego staramy się OSZCZĘDZAĆ *lol*. Tak, serio... Mamy w planach wyjechać gdzieś na wakacje, w jakieś fajowe miejsce, gdzie będzie ciepło i będą palmy *marzycielki*. Kasa manna z nieba nie leci więc trzeba zacisnąć pasa i przez kilka miesięcy zwalczać tę łapczywą srokę, która tkwi w naszych wnętrzach. 
Sonja: Moją najważniejszą ulubioną rzeczą, co prawda nabytą pod koniec miesiąca ale zawsze, jest poduszka rekin!!!! Już opowiadam jaka historia się z nią wiąże *ekscytujące*. Otóż idę sobie po Sopocie z moim kochanym chłopkiem i oczywiście weszliśmy do sklepu Tiger *typowo*, tam zobaczyłam tego rekina i krzyczę, że muszę go mieć. Na co B. "nie możesz, miałaś oszczędzać bla bla bla" :(. Więc pomyślałam sobie no dobra... Wracając jednak weszliśmy tam znów z zamiarem ponownego obejrzenia podusi i wtedy stało się!!!! Zobaczyłam jego metkę na której widniało imię SONJA!!! Oczywiście musiałam go kupić no bo przeznaczenie!!! :) Pozdrawiam B. ;*
Drugą rzeczą, którą kupiłam 1 kwietnia jest temperówka z H&M w kształcie jednorożca. Jeszcze nią nie temperowałam no ale jest taka słodka, że na pewno będzie ona moją ulubioną temperówką ever *wink*.
Trzecia rzecz to pudełko ze świnką Piggy po landrynkach z Biedronki, trzymam w niej gumy do żucia. Uwielbiam takie organizacyjne gadżety, które ładnie wyglądaja we wnętrzu torebki, a na dodatek są różowe <3!
Przedostatnia rzecz to saszetka z Sinsay, nerka, kołczan prawilności, który jest holograficzny i jest prezentem od B. więc nie może być inaczej - jest to moja ulubiona rzecz ;*.
Na koniec zostawiłam portfel, który po taniości kupiłam w Medicine i obkleiłam go naklejkami, żeby był bardziej w moim słodkim stylu. Bardzo lubię duże portfele, w których wszystko się mieści i przede wszystkim jest w nich porządek (ale nie ma forsy ;().
Tamarka: Moim pierwszym i największym ulubieńcem jest nowa torebka-worek z Parfois w którą mieszczą mi się wszystkie potrzebne rzeczy (bo niepotrzebnych nie noszę) takie jak na przykład: zeszyty do szkoły hehe. Oprócz tego jest przy niej taka mała saszetka idealna na klucze, których nigdy nie mogę znaleźć. W sklepie dostępne są one jeszcze w innych kolorach - wszystkie piękne (szczególnie biały i błękitny *love*)! 
Następną rzeczą są moje nowe okulary korekcyjne bo nie wiem czy wiecie, ale jestem ślepa jak kret i powinnam nosić je 24/7, ale oczywiście tego nie robię bo nie lubię wyglądać jak seksowna sekretarka cały czas *no ile można...*. W każdym razie kocham je na maksa bo czuję się w nich jak Harry Potter, a wy jeśli jesteście ciekawi jak się na mnie prezentują to musicie śledzić nasze snapchaty - toyture & nioniakiko. Noszę je w pięknym pokrowcu z H&M w dżungle. 
Kolejnym ulubieńcem jest mój portfel z Medicine kupiony za grosze... tak tak, dokładnie taki sam jak S. ponieważ my zawsze kupujemy takie same. 10 punktów dla tego kto zgadnie czyje zdjęcie w nim noszę! 
Oprócz tego jest jeszcze przezroczysty organizer w ananaski z H&M w którym trzymam wszystkie paragony bo Sonja zawsze na mnie krzyczy, że mam ich nie wyrzucać tylko chować. A, że lubię porządek to to coś idealnie się sprawdza! 

14 komentarzy:

  1. O, pudełko po landrynkach <3 mam takie samo. Powinnam mieć zakaz wchodzenia do Biedronki, bo kupuję słodycze, nie dlatego, bo lubię, są super i mają 70% kakao, czy czegoś tam, ale dlatego, bo wyglądają uroczo :< jak landrynki i herbatniki z czekoladowym misiami.
    Czy Ty Tamarko w portfelu nosisz zdjęcie kim dzong una??? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oesu jakie cuda *____* prosze powiedziec mi po ile ten kołczan bo normalnie musze go miec!!!! :< rekinek wiadomo przeznaczenie! A temperowke sama mam choc droga to nie moglam sie oprzec *tez jestem biedakiem ale nie cebulakiem* T. Zajefajnie wygladasz w okularkach j jeszcze ten slodki glosik :D w portfelu to chyba mamut i tatus? ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ok mam 2 pytania do Was dziewczyny!!!! czy może S wie ile kosztowała nerka? i czy są inne kolory? a drugie pytanie a właściwie trzecie *oszust* jest skąd są te piękne okulary T??? Pozdrawiam! obserwuję was od deviantarta :D jesteście ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylam dzis po ta nerke (miłość od pierwszego więc musiałam) i jest po 39.99 aleeeeeee wejdz na strone sinsay i wpisz maila na newsletter a dostaniesz 30% znizki na wszystko, nawet na sale. z facebookiem masz kupon na -25%. Ja majac kupon 30 zaplacilam 27zl z groszami, ogolnie na stronie jak przegladalam to podobalo mi sie kilka innych rzeczy i myslalam ze bardziej wykorzystam ten kupon, ale na zywo te ciuchy sa poprostu okropne....moze to i dobrze :D

      Usuń
  4. SKA REKIN? TEŻ CHCĘ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kołczan kosztował chyba 29,90! Ale innych kolorów chyba nie było. Okulary T. sa z vision express i jest to firma oprawek miki ninn :) nikt jak dotąd nie zgadł kto jest na zdjęciu w portfelu Tamary! Próbujcie dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysiek z klanu?? Strzelam :x

    OdpowiedzUsuń
  7. Sonia przypomniała mi, że istnieje takie słowo jak 'forsa' <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wiem kto jest na zdjęciach i muszę przyznać Tamara, że to ciekawy duet

    OdpowiedzUsuń
  9. Temperówka jednorożec! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. na zdjeciu Kim! ❤️ ale Pani nie wiem kto :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Tamara,nosisz w portfelu fotę Kim Dzong Una?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. moja ukochana seria na blogu <3 mogłybyście wrzucać więcej lifestylowych postów? proooszę <3
    xox
    aestheslick

    OdpowiedzUsuń