SPRING WISHLIST

Witamy! Wiadomo, że na wiosnę chciałoby się zmienić styl... yyy, tzn. nakupować sobie dużo, nowych, ohydkowych(!!!) ciuszków, butów, torebek i dodatków! My też mamy wiele marzeń, jak na tak skromne dziewczyny, którymi jesteśmy. Oto wiosenna wishlista, by nie było nam wszystkim za wesoło, że nareszcie jest trochę słońca za oknem! A wy, co chcielibyście sobie kupić, ale oczywiście brak wam siana? :( Piszcie! ;*

Tamarka: 
1. Sztruksowa, pastelowa kurteczka, 2. Kolczyki różowe pompony, 3. Bluza sióstr ohydek (totalnie!), 4. Buty na różowych obcasach, 5. Spodnie z falbanami, 6. Torebka kowboja, 7. Różowe okulary, 8. Kolczyki Doll, 9. Power Pussy T-shirt, 10. Torebka kopertowa z Patti i Selmą, 11. Żółta i dziwaczna spódnica, 12. Futrzaste klapki, 13. Torebka w mój ulubiony motyw: wisienki <3, 14. Płonące kapcie, 15. Bluzka z Alfem, 16. T-shirt Whatever Forever, 17. Futrzasta, granatowa torebka, 18. Spódniczka w paseczki, 19. Dżinsowa spódniczka, 20. Trampki w płomienie. 

Sonja:
1. Bluza z kosmosu, 2. Kolczyki trójkącik, kółeczko, 3. Bluzka jak z różowych lat 70., 4. Mega futrzaste i żółte klapki, 5. Brokatowe, kocie okulary, 6. Podarta, denimowa spódniczka, 7. Skarpetki w marihuanenen, 8. Sukienka haleczka z bluzeczko, 9. Różowa czapka z daszkiem a' la romantyczny Seba, 10. Różowe Pumy, nie Rihanna, ale super cool, ale też drogie na maksa, 11. Futrzana, różowa nerka *hehe*, 12. Długie kolczyki, 13. Super sukienka zakonnicy w krejze printy, 14. Mój wymarzony Casio Baby-G, 15. Bluzko-sukienka jak gęsia skórka, 16. Jednokolorowe Vansy, 17. Futrzasta torebka, 18. Spódniczka dżinsowa, 19. Bluzka Ghoul (girl) Gang, 20. Buty z zamkiem.

8 komentarzy:

  1. Wygląda jak zestaw naklejek z Bravo-girl *komplement ofc* <3 Siada ohydkowość mocno w obu setach, aż się nie chce decydować który lepszy bo i Casio Baby G, i płonące kapcie - o c h. Osobiście marzę mocno o Unicorn Brushes, po prostu niebiosa ześlijcie mi ten skarb!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, teraz już wiem, że absolutnie potrzebuje nowych spódniczek, których nie będę nosić ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już spełniłam jedno ze swoich wiosennych marzeń😊 Sukienka od KOPI😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już spełniłam jedno ze swoich wiosennych marzeń�� Sukienka od KOPI����

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle sztos. a mam pytanko, gdzie w gdansku w rossmanie sa rzeczy i <3 makeup? bo chce zgapić od was czekoladowe paletki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my kupiłyśmy swoje w Galerii Bałtyckiej, ale ostatnio jak patrzyłam to tych paletek już nie było :( Widziałam też, że chyba ta firma ma w HEBE swoje półki i też wszystkie te rzeczy są na mintishop.pl w razie jakby w sklepie nie było ;*

      Usuń
    2. Widziałam je też w Rossmannie koło Krewetki i tym blisko PKSa,ale to już trochę temu było,więc nie wiem jak teraz:o

      Usuń