No Bad Vibez!

Hej kochani! Dzisiaj wielki come back Sióstr Ohydek ze śmietnika! Ostatnimy czasy ubieramy się tylko w dżinsowe rzeczy to znaczy dżinsowe spodnie/spódniczki i kurtki. Wyglądamy wtedy jak robotnicy w uniformach albo dzieci z przedszkola z lat 80., których rodzice ubierali je w denimowe kompleciki. Nie wiemy dokładnie która opcja lepsza, więc może wy nam powiecie? Wiedzcie jednak, że w ogóle się tym nie przejmujemy, bo jest to nasza nowa ohydkowa jakość (pewna blogerka oczywiście już zdążyła zgapić nasz pomysł...). Oprócz tego dzisiaj kolejna dawka koszulek z Chin, które serdecznie polecamy, bo są super i przysyłają je dosyć szybko i na dodatek bez wąglika *okejka*! Także są bezpieczne w stu procentach *zapewniamy*, chociaż nigdy nie wiadomo jaki rozmiar przyjdzie. No ale jak się jest modowym świrem, jak my, to trzeba być odważnym i ryzykować zakupy online! Oprócz tego vansy na nogach, ale to żadna nowość! Nowością za to jest powrót do noszenia sznurówki jako paska *cool na maksa*. Jak wam się podoba ten pomysł?!?!?! Nie krępujcie się, możecie śmiało zgapić ;* 
A tak poza tym, to co u nas? A, dziękujemy, wszystko dobrze ;*. Jak widać nasza miłość kwitnie i cały czas się spotykamy, ale nie chce nam się robić blogaska, bo mało mamy z niego profitów :<. Niestety to nie prawda, że blogerki dostają 17 tys. zł za posta... Tak czy siak, jak tylko będziemy mieć wenę i 10 komciów *wymagania* pod postami, to dodamy niedługo nową notkę ;* *don't worry*.
A na koniec pytanko za sto punktów! Jaką chcecie następną notkę? - makijaż czy ulubieńcy mięsiąca edycja majowa? Na komentarze czekamy do 22.06 do godziny 23:59. Powodzenia! XD Buziaczki dla wszystkich ;*.
Tamarka: bluzka: Romwe, spodnie - Monki, buty - Vans.
Sonja: bluzka: Romwe, spódniczka - H&M, buty - Vans.

14 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie wyglądacie <3 Prosiłabym o oba posty, ale tak troszkę bardziej ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sznurówka zamiast paska, WMNZ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubieńcy! A potem notka na openera!

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacje serio! kocham wasz styl mega serio! ulubiency moga byc bo fajne to w sumie hahhaa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się za wami stęskniłam ♥ brakuje mi snapa Tamarki, bo telefon mi umarł :'( i z niecierpliwością czekam na makijażową notkę ♥ ta jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba zgapię ten pomysł, bo nigdy nie chce mi się przekładać pasków ze spodni, a sznurówki to tańsza inwestycja, w dodatku taka blogerska!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja Was uwielbiam!!!!!!!!! Super stylizacje (Jak zawsze) i genialne koszulki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno kupiłam sobie spódniczkę Sonji i z braku laku ((paska)) też włożyłam sznurówki! Ach ta modowa intuicja :---)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszulki z Azji są najlepsze :D czekam na ulubieńców!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylka Tamarki to życie <3 Z resztą obydwie wyglądacie świetnie, do tej pory sznurówki wiązałam na szyi, ale kto wie może na pasek też się skuszę ;) jestem za mejkapem

    OdpowiedzUsuń
  11. super koszulki ;< szczególnie ta z kotkiem skradła moje serduszko! DZIEWCZYNY NIE KAŻCIE MI WYBIERAĆ, KOCHAM MEJKAPY I ULUBIEŃCÓW TAK SAMO ):

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chce ulubiency, bo zawsze ide kupic rzeczy pozniej! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohydki, a mówił Wam ktoś kiedyś, że wyglądacie jak The Veronicas? Bo ostatnio tak się zorientowałam, że mi kogoś przypominacie i to kogoś, z kim mam b. dobre skojarzenia i bum, to były The Veronicas. Oczywiście, to komplement!

    Jestem za ulubieńcami!!!
    Ale z tymi sznurówkami zamiast paska to zajebiste cebula deals, pewnie podgapię pomysł XD

    xoxo Astronaut Overboard

    OdpowiedzUsuń